Pengikut

Ahad, 4 April 2021

Beg Sisik Buaya

 Beg Kait Sisik Buaya.

Cantik kan beg kait sisik buaya ni. Boleh buat isi handphone atau Ipad. Sasiapa nak oder boleh hubungi O17-7063943  Pn Suriana.

Hari ni saya nak cerita kisah beg kait ni. Saya biasa gunakan beg kait ni untuk isi barang emas, stok emas dan simpanan emas seperti gold bar, dinar, syilling emas dan barang kemas. Kadang-kadang ada rasa ketakutan dan bimbaang bila kita ada banyak simpan emas. Sesiapa yang ada barang emas yang banyak dalam simpanan, siapa yang tak ada perasaan takut dan bimbang beri tahu saya. 

Nak berpergian pun takut. Nak dibawa kesana kemari pun bimbang apa-apa berlaku. Sangat mengganggu ketenangan fikiran. Nak tahu sekarang perasaan saya tenang. Bukan kerana semua simpanan emas saya dijual. Tidak.

Semasa saya hendak merantau lebih sebulan (MERANTAU KEMANA-ikuti kisah selanjutnya) , saya fikir macamana saya nak simpan barang. Sayapun pergi kedai pajak. saya simpan barang dikedai pajak.. Kedai pajak tak terima jika kita hanya simpan barang. Terpaksalah saya gadaikan jadi barang disimpan di kedai pajak dan kita ambil wang simpan di bank, terpaksalah hanya itu jalan yang saya terfikir walau ada banyak lagi cara. 

Sambung perasaan tenang sekarang, bagaimana??

Simpanan emas saya sekarang di simpan dipeti besi simpanan BRINKs  Singapore. Berapa banyakpun semua dalam peti besi BRINKs. Mudah. Inilah yang memberi ketenangan fikiran. Tak bimbang hilang atau kecurian. Banyak sangat nak diceritakan disini tentang kehilangan, pecah masuk rumah dan kehilangan kerana kebakaran. Semua kisah itu akan saya ceritakan . hanya perlu ikuti kisah-kisah dalam dusuntani.blogspot.com

Sesiapa yang ada perasaan bimbang dan nak simpan di peti besi BRINKs Singapore boleh hubungi saya 0127066365  Md Sudin Korop. Tiada apa-apa bayaran dikenakan malah dilindungi insurance sepenuhnya. Kita boleh menambah simpanan emas kita bila-bila masa serendah RM10.00





Tiada ulasan:

Catat Ulasan