Pengikut

Rabu, 13 Jun 2012

MINYAK WANGI- PASTINYA HALAL

Kali ni saya postkan gambar-gambar minyak wangi. Untuk pengetahuan semua, hasil dari pokok nilam , kita akan perolehi minyak pati . Dari minyak pati nilam adalah sebahagian asas untuk membuat minyak wangi. Bau pokok nilam memang wangi. Seperti pokok nilam yang saya tanam , memang mengeluarkan bau yang harum. Pantang disentuh, tangan kita pun akan berbau harum.

Satu lagi keistimewaan pokok nilam ni, yang saya tanam tak pernah dimakan ulat atau serangga lainnya termasuk siput. Rupanya seranga ni tak suka bau wangi la. Kata orang (mengikut kajian para doktor ) ia boleh dijadikan antara bahan penghalau serangga. 





Ok la. disini saya nak cerita minyak wangi

Ada 5 haruman untuk wanita. Setiap botol mempunyai warna tutup yang berbeza menunjukkan bau yang berlainan tapi tetap menawan. Memang ada nama sendiri dan ia sama seperti haruman antara bangsa . tapi tak boleh sebut disini nanti dah jadi ciplak. boleh kena saman. apa pun harganya tak mahal hanya RM10.00 sebotol.

Kalau nak berniaga kami boleh beri harga RM7.00 sebotol tapi kena ambik banyak la.
Kalau ambik 200 botol saya beri harga RM5.00 sebotol.

Bauan untuk lelaki pun ada. Tapi sekarang tak kisah lelaki ke perempuan kalau wangi dia suka dia pakai. macam sayala.

Minat call 012-7066365 sudin

Tiada ulasan:

Catat Ulasan