Pengikut

Isnin, 18 Jun 2012

TOPI & KASUT BABY

TOPI & KASUT BABY BERCIRI BENDERA JOHOR

KASUT BABY  RM20.00
TOPI BABY GIRL RM20.00
1 SET RM35.00  + BELANJA POS RM7.00

SANGAT CANTIK UNTUK BABY GIRL. UMUR YANG SESUAI 1 TAHUN HINGGA X X X .
BERCIRIKAN BENDERA JOHOR. 

KALAU NAK BERCIRIKAN BENDERA NEGERI LAIN PON BOLEH..... TEL 017-7063943

POST YANG LEPAS ,SAYA DAH LETAK GAMBAR YANG BERCIRIKAN BENDERA MALAYSIA.
AKAN DATANG SAYA POST KAN GAMBAR KOPIAH UNTUK UNIFORM SEKOLAH TADIKA.

Cerita Sebenar:

Sebenarnya set gambar diatas telah di tempah oleh seorang warga China yang bekerja di Johor. Dia nak hadiahkan kepada ......... yang berusia 1 tahun. Tapi stok yang lain masih ada lagi, jangan bimbang.
Hari ni dia nak ambik tempahan tu. Memang kecoh sikit nak siapkan sebab tengah siapkan tempahan sarung tisu yang ada pengeras dan sarung tisu yang lembut. Ada saudara dari Selangor oder, bayaran telah dibuat dan kami janji siap dalan 2 minggu. Tula tengah sibuk siapkan sarung tisu tu, oder dari Warga China tu nak amik hari ni. Saya sangup je . Tapi yang buat tu kata pada saya kenapa tak mintak masa 2 minggu sebab tengah siapkan tempahan sarung tisu. Saya kata, kan benda ni boleh siap sehari, siapkan la benda yang siap sehari ni dulu , yang 2 minggu tu ada masa lagi. Akhinnya siap juga sehari , dapat la sale sementara menyiapkan sarung tisu tu. Nanti saya post la gambar sarung tisu tu ye...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan